Welkom bij

Wereldwinkel Nijkerk

u mag weer op bezoek komen!!

Winkelen op afspraak!

Tot  28 april kun je op afspraak bij ons komen winkelen zonder aankoopverplichting!

Dit mag met maximaal 2 klanten tegelijkertijd.
Voor het winkelen op afspraak geldt uiteraard dat een mondkapje en afstand houden verplicht is.
Je kunt vanaf nu een afspraak inplannen per mail info@wereldwinkelnijkerk.nl of app  0649978175 voor donderdag of vrijdagmiddag tussen twee en vier.

Afspraak maken voor een bezoek aan de winkel voor 11.00u 's morgens.

Vermeld de dag /datum en uw voorkeurstijd. U krijgt op dezelfde dag voor 12.00u antwoord.

Ook kun je nog steeds je favoriete producten bij ons bestellen! Als je in de stad Nijkerkwoont, komen we dit (gratis) vanaf vijftien euro bij je thuis bezorgen!
Ook is het mogelijk om je bestelling op afspraak af te halen bij de winkel.

Stuur een email naar info@wereldwinkelnijkerk.nl en vermeld daarin:

• De naam van het product en het aantal
  • Je naam, adres en telefoonnummer

Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de bezorging.
We maken een factuur of sturen  je een Tikkie, die we bij je bestelling toevoegen, deze moet binnen 14 dagen worden voldaan.

Wanneer wij komen bezorgen houden we ons uiteraard aan alle voorschriften en zetten we de bestelling voor de deur neer en houden we afstand.
Ook met afhalen houden we ons aan deze voorschriften.

We hopen jullie te zien!