Welkom bij

Wereldwinkel Nijkerk

NIEUW: Wereldwinkel Nijkerk voor een deel weer open. Bezorgservice blijft beschikbaar!

In verband met de maatregelen rondom de coronacrisis is ook Wereldwinkel Nijkerk helaas nog voor een deel gesloten.

We zijn vanaf 22 mei op vrijdag en zaterdag van 13.30 tot 17.00 u. weer geopend. 

Graag willen wij onze vaste én nieuwe klanten toch de mogelijkheid bieden om onze producten op andere momenten te kopen. Daarom heeft Wereldwinkel Nijkerk een tijdelijke gratis bezorgservice opgezet van al onze voedingsproducten, voor klanten in Nijkerk en nabije omgeving!

Wat kunt u bestellen?

We hebben voor u een mooie lijst gemaakt met alle voedingsproducten die te bestellen zijn. Koffie, thee, rijst, kruidenpasta's, chocolade, wijn - we hebben het allemaal. Klik hier om de bestellijst te openen. (Kunt u deze lijst niet openen? Probeer het dan via hier: klik!)

Meer een beelddenker? We hebben alle producten ook voor u op de foto gezet en voorzien van bijbehorende productnummers zoals deze op de bestellijst staan:

Wij willen u er wel graag op wijzen dat wij enkel de producten die momenteel in de winkel voorradig zijn binnen korte tijd kunnen bezorgen. Net als in de winkel kan het zijn dat een product op is en eerst besteld moet worden. Wij bestellen natuurlijk met liefde producten bij, maar het duurt dan wel wat langer voordat deze producten bij u thuisbezorgd kunnen worden. Bestellingen voor grootverbruikers zijn uiteraard ook mogelijk; stuur ons gerust een mail als u hierin geïnteresseerd bent.

Graag een non-food artikel (zoals een kaartje, kaarsje of paashaasje) uit de winkel kopen of als cadeautje laten bezorgen bij een ander? Mail gerust naar wat voor product of soort cadeau u op zoek bent en dan kijken we samen of en hoe we u hierbij kunnen helpen. Cadeautjes inpakken doen wij nog steeds graag! ;-)

Hoe werkt de bezorgservice?

Stuur een e-mail naar  met daarin:

  • Het soort product(en) + aantal dat u wilt bestellen
  • Uw naam, bezorgadres en telefoonnummer*
  • Of u wel of niet via internetbankieren kunt betalen (bij voorkeur, graag!)

*Het is uiteraard ook mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een ander. Geef in dat geval ook even de naam en adresgegevens van de persoon door bij wie de bestelling afgeleverd moet worden.

U ontvangt z.s.m. een reactie van ons via de mail met daarin een betalingsverzoek (via Tikkie). Zodra het betaalverzoek door u is betaald, gaan we uw bestelling klaarmaken en wordt deze uiterlijk binnen 48 uur bij u afgeleverd. Voor mensen die niet over de middelen voor internetbankieren beschikken, kunnen wij een factuur maken.

Met de levering van de bestelling houden wij uiteraard rekening met de huidige hygiëne-maatregelen; wij zullen de bestelling op de stoep zetten en gepaste afstand houden.

Vragen, opmerkingen of suggesties? Aarzel niet om deze ook te mailen naar .