Welkom bij

Wereldwinkel Nijkerk

Wereldwinkel Nijkerk gaat zelfstandig verder

Het laatste jaar was de wereldwinkel in Nijkerk het oneens met het beleid dat de Vereniging voerde. De winkel heeft er geen vertrouwen meer in dat de LVWW de ondersteuning uit het verleden nog kan bieden en heeft daarom besloten een punt achter dit samenwerkingsverband te zetten en zelfstandig verder te gaan.

Als vrijwilligers van de wereldwinkel in Nijkerk zijn wij er van overtuigd de winkel zelfstandig draaiende te kunnen houden. De winkel verliest met de opheffing van het lidmaatschap bij de LVWW bepaalde ondersteuning, maar met veel enthousiasme vanuit het team gaan wij er van uit dit zelf prima te kunnen opvangen.

Wereldwinkel Nijkerk wordt gerund door een enthousiaste groep vrijwilligers die zich in blijft zetten voor verbetering en vernieuwing. In 2016 vierde de winkel niet alleen haar 45-jarig bestaan, maar ook de heropening van een compleet vernieuwde winkel. We doen ons uiterste best om te laten zien dat we een frisse, moderne Fairtrade cadeauwinkel zijn. Extra handjes zijn daarbij volgens de vrijwilliger altijd welkom, zowel voor het draaien van winkeldiensten als voor bestuursfuncties. We proberen door dit werk de wereld een beetje mooier te maken. Andere mensen helpen, daar gaat het om.