Welkom bij

Wereldwinkel Nijkerk

nieuwe voorzitter wereldwinkel nijkerk

NIJKERK Gepko Hahn is de nieuwe voorzitter van Wereldwinkel Nijkerk. Na ongeveer anderhalf jaar zonder voorzitter de Wereldwinkel draaiende te hebben gehouden, zijn de vrijwilligers van de winkel blij het nieuwe hoofd van bestuur te hebben mogen verwelkomen.

De Nijkerkse Wereldwinkel heeft zich deze zomer daarnaast aangesloten bij de landelijke stichting Wereldwinkels Nederland. Eerder dit jaar trok de winkel zich terug uit de Landelijke Vereniging voor Wereldwinkels. Na een aantal maanden zelfstandig te zijn geweest, heeft de groep vrijwilligers besloten een nieuw samenwerkingsverband aan te gaan via Wereldwinkels Nederland. Dit betekent dat er bij de Wereldwinkel in Nijkerk naast de eigen cadeaubonnen ook weer landelijke cadeaubonnen te koop zijn, die 100 procent gegarandeerd zijn.

Wereldwinkel Nijkerk is een Fairtrade cadeauwinkel en wordt gerund door vrijwilligers. Extra handjes zijn altijd welkom, zeker nu het aantal vrijwilligers terugloopt. Door verbetering en vernieuwing hoopt de winkel nieuwe vrijwilligers aan te trekken die graag een steentje bijdragen aan een betere wereld.